[./websites.html]
[./contact.html]
[./handschrift.html]
[./arbeidsmarkt.html]
[./retail.html]
[./consumer.html]
[./b2dto2db.html]
[./index.html]
[Web Creator] [LMSOFT]
Van tussenwoning tot twee-onder-één kap
Er is nogal wat veranderd in de woningmarkt. Lag de nadruk in de jaren vijftig toch vooral op simpele, hapklare sociale woningbouw omdat Nederland in opbouw was - tegenwoordig hebben we - crisis of niet - beduidend meer te besteden. Je ziet nu gelukkig veel meer variëteit en creativiteit in de architectuur. Toch moet je elke doelgroep, huurders of kopers, weer anders aanspreken. De tone-of-voice waarmee je een starter benadert die net aan z'n eerste flatje toe is, verschilt natuurlijk dramatisch van die waarmee je een riante bosvilla aan de gefortuneerde mens brengt. Lido Lovink beheerst dat als geen ander, mede dankzij zijn jarenlange ervaring in het schrijven van vastgoedteksten - uiteenlopend van 'voorzichtige' koopprojecten in achterstandswijken tot de meest luxueuze landhuizen. Ook voor een naamgeving of beschrijving van een nieuwbouwwijk kunt u bij hem terecht.
Lido Lovink
                               tekst
Voorbeelden
  • Nieuw-Spoorwijk Den Haag: algemene aankondigingsbrochure, follow-up, huur- en koopbrochures voor diverse projecten, printcampagne, websiteteksten.
  • Appartementengebouw 'Adagia' Den Haag: naam, printcampagne, brochures.
  • Woonwijk Zuiderpark Aalsmeer: tekst woonkrant, diverse brochures koopwoningen.
  • Nuova Campagna Zoetermeer: projectnamen, persberichten, brochures voor elk gebouw.
  • Spuihof Den Haag: luxe brochure en IM-campagne.
  • Woonwijk Drechtgaarde, Hendrik Ido Amacht: naamgeving, brochures, persberichten.
  • Appartementen Steinvoorde/Vijfhoek Deventer: brochure, krant.
  • Appartementen 'Saenredam' Rotterdam: hardcover agenda-brochure met stadsinfo.
  • Complex 'Drie Hoefijzers' Breda: teasercampagne.
  • Garagepark Nederland: persberichten, salesletters, infomap twee garageparken.
  
 
 VASTGOED